QastanPuffinLogo

Share

Workflow optimaliseren

Probleem

Je hebt een overvloed aan papieren documenten waardoor het moeilijk is om informatie op te zoeken, te verzamelen en te delen met anderen.

Oplossing

Wij helpen je met het bouwen van een sterk beveiligd digitaal archief waarbij je snel en gemakkelijk de juiste informatie kan terugvinden en delen met interne medewerkers. Nieuwe dossiers kunnen probleemloos toegevoegd worden en oude dossiers worden door middel van bulkscanning gedigitaliseerd. Afhankelijk van de doelstelling kan het papier gescand worden via barcode, QR of rechtstreeks.

Na het scannen zitten alle documenten in een gestructureerde database waarin je op een gebruiksvriendelijke manier en google-gewijs op zoek kan gaan naar de info die je nodig hebt. Dit kan aan de hand van nummers en trefwoorden.

Daarnaast kan er ook informatie toegevoegd worden aan de documenten uit een bestaand ERP-systeem. Zo worden alle documenten steeds aan het correcte dossier gekoppeld en kan er een volledig klantendossier opgebouwd worden vanaf de aankoop tot de effectieve verkoop. Je legt de basis tot verdere automatisering. In een volgende stap kan je eventueel workflows uitwerken waarbij een proces of actie start wanneer je een document ontvangt.

Met deze
pakketten is
integratie mogelijk:

  • Admin2Win
  • AX, Axapta
  • Axito
  • BOB50
  • dbFact
  • eService
  • Exact Online
  • Expert M
  • Focus
  • Kluwer-apps
  • KPD
  • PC
  • Navision
  • Octopus
  • Plenion
  • Raw Production
  • Power Partner
  • Xpetro
  • Vary
  • SAP
  • Solidworks
  • TAS
  • SalesNote
  • CRM
  • O365
  • Tribune
  • TruTops
  • Teamleader-apps
  • Winbooks
  • Venice
  • Wings
  • Xpower

gerelateerde toepassingen

Personeelsplanning

Ontzorg de planner én de uitvoerder door middel van een efficiënte personeelsplanning die de mogelijkheid biedt om real-time plannen te wijzigen en een duidelijk overzicht weergeeft voor alle partijen.

Bestanden centraliseren

Nooit meer op zoek naar dossiers of documenten. Verzamel al je informatie op één centrale plek.

Klanten- of leveranciersportaal opzetten

Met een klanten- of leveranciersportaal zorg je ervoor dat jouw klanten op een makkelijke manier hun dossiers kunnen opvolgen of bestellingen kunnen plaatsen zonder extra administratie voor jouw medewerkers.

niet gevonden wat je zoekt?

Niet getreurd! Ook als je een specifiek project voor ogen hebt, kunnen wij jou helpen. Hoe groot of klein de uitdaging ook is, samen gaan we op zoek naar de best mogelijke oplossing die 100% bij je past.

© 2023 Qastan