Kies uw taal

FITdoc

Document Management

Nieuwsgierig naar onze prijzen?

Wat doet FITdoc?

FITdoc laat efficiënter werken en laat toe om administratieve processen te automatiseren. Met FITdoc kiest u standaard voor heel wat basisfunctionaliteiten waar u reeds een heel eind mee weg kunt. Het is echter steeds mogelijk om extra functionaliteiten op maat (vb. specifieke workflows, processen ...) toe te voegen.

Hoe werkt FITdoc?

Toevoegen: onbeperkt in aantal, in de cloud of lokaal

Volledige integratie met Outlook/Gmail voor het toevoegen van bestanden (mailverkeer, facturen, contracten, tekeningen,…). Voeg communicatie met een klik op de knop makkelijk toe aan het FITdoc-archief.

Drag & drop: slepen, verslepen van en naar FITdoc

Scan documenten rechtstreeks naar het FITdoc-archief of kies voor het scannen van documenten in bulk via QR/barcodes.

Toevoegen van foto’s, (werf)documenten en andere bestanden via de mobiele applicatie.

Terugvinden en zoeken: Google-like zoeken op inhoud, tref- en kernwoorden

U zoekt zoals in Google met één klik op de knop naar het juiste bestand

Filter op het (document)type, datum, auteur, klant,… om zoekopdrachten te verfijnen en snel resultaat te krijgen of gebruik booleaanse zoekfuncties zoals EN, OF, NIET, BEVAT,…

Werk vanop afstand via de mobiele app of webtoepassing

Verwerking & dispatching: breng uw administratie en teamwork naar een hoger niveau

Print of mail bestanden rechtstreeks vanuit uw digitaal archief

Deel bestanden met collega’s of externe personen (vb. leveranciers, aannemers,…) via een anonieme online link

Abonneer op jouw favoriete of veelgebruikte documenten en blijf op de hoogte van alle aanpassingen

Bepaalde alle rechten en de toegang tot de documenten op basis van persoon, afdeling, werf, dossier, functie,…

Workflows en goedkeuring: laat documenten digitaal circuleren via automatisering

Ideaal om interne processen te optimaliseren of stapsgewijze goedkeuring en acties te bepalen

Beperkt zich niet alleen tot factuurgoedkeuring maar eveneens toewijzen van PO’s, bestelbonnen, contracten, dossiers,… aan personen of afdelingen

Stel herinneringen in of vraag om specifieke acties

Integratie met andere pakketten: van en naar FITdoc, exporteer en wissel data uit voor verdere verwerking

Communiceer met andere pakketten en haal informatie op uit andere softwaretoepassingen (ERP, financiële administratie,…)

Exporteer bestanden en data naar andere softwaretoepassingen om verdere afhandeling mogelijk te maken (vb. facturen, orders,…)

Documentherkenning en AI - ARGUS: automatisch herkennen en uitlezen van documenten

Automatische herkenning en analyse van facturen en andere documenten

Uitlezen van formulieren – ook op papier – zoals bestelbonnen, leveringsnota’s,…

Toewijzen van bestanden aan het juiste type, juiste map,…

01
02
03
04
05
06