Toevoegen: onbeperkt in aantal, in de cloud of lokaal
Volledige integratie met Outlook/Gmail voor het toevoegen van bestanden (mailverkeer, facturen, contracten, tekeningen,…). Voeg communicatie met een klik op de knop makkelijk toe aan het FITdoc-archief.
Drag & drop: slepen, verslepen van en naar FITdoc
Scan documenten rechtstreeks naar het FITdoc-archief of kies voor het scannen van documenten in bulk via QR/barcodes.
Toevoegen van foto’s, (werf)documenten en andere bestanden via de mobiele applicatie.
Terugvinden en zoeken: Google-like zoeken op inhoud, tref- en kernwoorden
U zoekt zoals in Google met één klik op de knop naar het juiste bestand
Filter op het (document)type, datum, auteur, klant,… om zoekopdrachten te verfijnen en snel resultaat te krijgen of gebruik booleaanse zoekfuncties zoals EN, OF, NIET, BEVAT,…
Werk vanop afstand via de mobiele app of webtoepassing
Verwerking & dispatching: breng uw administratie en teamwork naar een hoger niveau
Print of mail bestanden rechtstreeks vanuit uw digitaal archief
Deel bestanden met collega’s of externe personen (vb. leveranciers, aannemers,…) via een anonieme online link
Abonneer op jouw favoriete of veelgebruikte documenten en blijf op de hoogte van alle aanpassingen
Bepaalde alle rechten en de toegang tot de documenten op basis van persoon, afdeling, werf, dossier, functie,…
Workflows en goedkeuring: laat documenten digitaal circuleren via automatisering
Ideaal om interne processen te optimaliseren of stapsgewijze goedkeuring en acties te bepalen
Beperkt zich niet alleen tot factuurgoedkeuring maar eveneens toewijzen van PO’s, bestelbonnen, contracten, dossiers,… aan personen of afdelingen
Stel herinneringen in of vraag om specifieke acties
Integratie met andere pakketten: van en naar FITdoc, exporteer en wissel data uit voor verdere verwerking
Communiceer met andere pakketten en haal informatie op uit andere softwaretoepassingen (ERP, financiële administratie,…)
Exporteer bestanden en data naar andere softwaretoepassingen om verdere afhandeling mogelijk te maken (vb. facturen, orders,…)
Documentherkenning en AI - ARGUS: automatisch herkennen en uitlezen van documenten
Automatische herkenning en analyse van facturen en andere documenten
Uitlezen van formulieren – ook op papier – zoals bestelbonnen, leveringsnota’s,…
Toewijzen van bestanden aan het juiste type, juiste map,…