Stap 01.
Download de support applicatie
Zijn er technische problemen die kunnen verholpen worden dankzij een van onze techniekers die uw scherm overnemen? Download dan de Anydesk applicatie vanop deze website.
Bij problemen die niet rechtstreeks kunnen opgelost worden door ons helpcentrum kan u uiteraard hulp vanop afstand verwachten. Download daarom onze AnyDesk applicatie, zodat wij vlot uw scherm kunnen overnemen, en neem contact op met een van onze support-medewerkers.
Zijn er technische problemen die kunnen verholpen worden dankzij een van onze techniekers die uw scherm overnemen? Download dan de Anydesk applicatie vanop deze website.
De applicatie werd net gedownload, dubbel klik of open de applicatie. Deze applicatie kan je perfect ergens bewaren om in de toekomst nog vlotter beholpen te worden door ons service center.
Indien de applicatie opgestart is kunnen we een beveiligde connectie tot stand brengen. Geef de 9-cijferige code door aan uw support engineer om hem te laten connecteren.
Als laatste kan u de beveiligde verbinding accepteren. Deze verbinding blijft tot stand tot u ze opheft of tot een van onze medewerkers de connectie verbreekt.
U kan nu even genieten van hoe de support engineer z’n ding doet of is er eindelijk wat tijd om nog een paar belangrijke mailtjes te beantwoorden.
In ieder geval, het probleem dat u had wordt met de grootste zorg behandeld om zo eficiënt mogelijk op te lossen.