Scannen van kantoordocumenten en administratie
Met FITdoc gaat u eenvoudig zelf aan de slag om alle papieren documenten (contracten, facturen, polissen, bestekken,…) te digitaliseren. Voor het inscannen wordt de nodige basisinformatie aan het document toegewezen (vb. klant, eventueel toe te wijzen locatie, etc) via een barcode. Hierbij kan deze informatie uit een bestaande database uitgelezen (vb. bestaand software pakket of Excellijst) of manueel aangevuld worden. Daarnaast kan het document eveneens verder verrijkt worden met extra informatie die op het document terug te vinden is (vb. contractnummers, referenties,…). Na de scanopdracht wordt het document volledig digitaal doorzoekbaar (OCR) en kunt u het raadplegen op de gewenste locatie: eigen mappenstructuur, cloud, FITdoc DMS ...
Ook indien u beschikt over grotere hoeveelheden papier, kan FITdoc hiermee aan de slag. Ontdek onze oplossingen voor het scannen van archieven en grote hoeveelheden papier.