Eenvoudige integratie
Argus werkt onafhankelijk van ERP of boekhoudingspakketten. Dit betekent dat we Argus eenvoudig kunnen koppelen met uw bestaande systemen.
“Argus was a giant and guardian from Greek mythology who’s sleep never fell upon his eyes. The all-seeing one, always kept an eye on everything and everyone, even when all others were asleep.”
Stroomlijn het volledige facturatie- en goedkeuringsproces. Automatiseer, beheer en kies voor meer inzicht en financiële controle.
Kiezen voor geautomatiseerde factuurverwerking, betekent kiezen om manuele handelingen tot een minimum te beperken. Het volledige facturatieproces wordt onder de loep genomen en waar mogelijk geautomatiseerd: vanaf de ontvangst tot aan de verwerking van de factuur. Als klant behoudt u natuurlijk steeds het laatste woord en kunt u kiezen tussen een eindeloos reeks mogelijkheden.
De opmerkzaamheid en het doortastend karakter van Argus, maken van onze AI (artificial intelligence), het paradepaardje van FITdoc. Als integraal onderdeel van FITdoc, staat Argus in voor het automatisch analyseren en herkennen van documenten en facturen. Argus gaat verder waar de gewone scan en herkentoepassingen (OCR) stoppen: doeltreffend, snel geïmplementeerd en bovendien volledig geënt op het boeken van tijdswinst.
Argus werkt onafhankelijk van ERP of boekhoudingspakketten. Dit betekent dat we Argus eenvoudig kunnen koppelen met uw bestaande systemen.
24/7 facturen verwerken, toewijzen en valideren, ook vanop afstand (app en webportaal).
Geen rompslomp maar een snelle implementatiefase zorgt dat u vrijwel meteen van start kunt gaan en u kan richten op uw core business.
U tekent de autorisatiestappen zoals u ze zelf ziet. FITdoc en Argus passen zich aan uw organisatie aan.
Snel en overal beschikbaar: Alle facturen zijn steeds digitaal beschikbaar via de lokale versie, webversie of mobiele applicatie. Vanaf het importeren van de factuur in FITdoc, worden de facturen volledig doorzoekbaar. Via Google-like zoeken, kunt u zowel via trefwoorden (artikelinformatie ...) als specifieke zoektermen (leveranciersnaam, werf- of PO-nummer ...) de juiste factuur steeds terugvinden of de status opvragen.
Efficiëntie en tijdsbesparing: Manueel boeken is niet langer een noodzaak maar wordt een uitzondering. Argus creëert realtime boekingsvoorstellen waardoor bij het inboeken enkel de visuele controle rest.
Facturen consulteren in bestaande systemen: Kiest u voor FITdoc, dan kiest u voor integratie. Alle facturen worden niet alleen in uw digitale kluis (FITdoc) opgeslagen, ook zijn deze beschikbaar in uw bestaand ERP- of boekhoudingspakket.
Status en overzicht: Te allen tijde hebt u controle over het systeem en kunt u de status van de facturen nauwlettend in het oog houden.
Efficiënte factuurverwerking: Stroomlijn het volledige proces om de facturen te verwerken. Argus creëert realtime boekingsvoorstellen waardoor bij het inboeken enkel de visuele controle rest. Hoe het eventuele goedkeuringsproces eruit ziet, kiest u helemaal zelf: Eén of meerdere goedkeurders nodig? Projectleiders of diensthoofden die toegang tot de facturen hebben? Splitsen van kosten- en goederenfacturen? Overal en altijd toegang tot de facturen, ook vanuit uw zetel of op de baan? Dan helpt Argus u reeds een flink stuk op weg.
Het opzetten van een digitaal archief in FITdoc maakt het mogelijk om diverse documenten met elkaar te matchen. Eens de documenten digitaal beschikbaar zijn (o.a. via Scan & Herken) kan het matchingproces van start gaan om de doorlooptijd aanzienlijk in te korten.
Met order matching worden facturen gematcht aan orders die in het ERP-systeem aangemaakt werden. Vanuit de aankoop- of leveranciersfactuur kunnen één of meerdere orders (PO’s), bestelbonnen of leveringsbonnen gekoppeld worden via het PO-nummer die vermeld wordt op de factuur.